diumenge, de juliol 03, 2011

ÉS UNA TARDA


ÉS UNA TARDA…

Aqueixa és una tarda que irradia or al sou voltant,
als ulls tancats arroba los colors,
al corp vencit, tunxades i sospirs
i després vol les mans…
és una tarda que rasca los pensaments,
despentina los cabells,
arroba lo respir, desmunta los records…
pretén sanglots.
Aqueixa és una tarda que irradia tremolors al voltant,
a la boca tancada arroba silencis,
a la cara èbria, nobles somrisos 
i després vol el ventre…
és una tarda que pretén refugi,
despentina losdesitjos,
arroba carícies, desmunta emocions…
pretén el meu mar.
És una tarda que se cabossa dins el meu pit…

Ė UNA SERA…
Questa è una sera che spande oro d’intorno ,
agli occhi chiusi ruba i colori,
al corpo arreso, gemiti e sospiri
e poi vuole le mani …
è una sera che graffia i pensieri,
scompiglia i capelli,
ruba il respiro, scavalca ricordi…
pretende singhiozzi.
Questa è una sera che spande brividi d’intorno,
alla bocca chiusa ruba silenzi,
al volto inebriato ,nobili sorrisi
e poi vuole il ventre,
è una sera che pretende rifugio,
scompiglia i desideri,
ruba carezze, scavalca emozioni…
pretende il mio mare.
Ė una sera che si tuffa nel mio petto…

4 comentaris:

Clidice ha dit...

Imaginar-me certes tardes capbussant-se en el meu pit m'omple l'ànima de records imprescindibles. Gràcies per fer-m'ho veure! Una abraçada.

Lliri blanc ha dit...

Gràcies a tu que T'has capbussat al meu blog! :)

carina ha dit...

T'acabo de descobrir gràcies a la Clícide, ho celebro. M'agrada molt el teu bloc. T'aniré seguint

Lliri blanc ha dit...

Moltes gràcies Carina...que nom precios!