diumenge, d’agost 29, 2010

Pàgina blanca/ Pagina bianca




PÀGINA BLANCA

Só així cansada,
volgueria dir-te moltes paraules,
però deixaré que una pàgina blanca
enguli cada meu inútil temptativo
de parlar-te encara de mi.
A la fi
el blanc és més lleuger
del gris dels meus pensaments,
del negre de l'amargura mia,
del vermell de les mies culpes.
Si la mia ànima te pareix així fosca,
te restarà almanco aqueixa pàgina blanca.
 Pogueràs omplir-la amb l’il.lusió
d’això que no só.








PAGINA BIANCA

Sono così stanca,
vorrei dirti molte parole,
ma lascerò che una pagina bianca
ingoi ogni mio inutile tentativo
di parlarti ancora di me.
In fin dei conti
il bianco è più leggero
del grigio dei miei pensieri,
del nero della mia amarezza,
del rosso delle mie colpe.
Se la mia anima
ti sembra così scura,
ti resterà almeno questa pagina bianca.
Potrai colmarla con l’illusione
di ciò che non sono.




11 comentaris:

onatge ha dit...

La pàgina blanca
sempre és una provocació,
provoca la vida de
noves paraules,
de sentiments,
d'il·lusions...

La pàgina blanca
és un camí,
un viatge
per escriure,
sentiments per sembrar...,
núvols de pluja fèrtil.

La pàgina blanca
és el cor que encara
ha de començar a bategar...,
és la mirada d'un horitzó nou,
és el bressol de tot
el que ha de néixer...

Des dels estels...
onatge

onatge ha dit...

Hola Cinzia, aprofintant la pàgina blanca...

"Siguem optimistes. Deixem el pessimisme per a millors temps..."
Anònim segle XX.

L'anònim no sóc jo.

Des del far una abraçada.
onatge

Lliri blanc ha dit...

La pàgina blanca la podeu omplir amb tots els colors i l'optimisme que desitgeu...:)
per a mi si...és una provocacio'.
una abraçada de llum i colors!

Carme Rosanas ha dit...

Em fas pensar que sempre hi ha gent que prefereix fer-se la il·lusió d'allò que no som... a mi em costa dp'entendre, em sembla millor que obrir els ulls i saber com som.

Ara bé amb una pàgina blanca tothom i pot escriure o llegir el que vol... potser tens raó i sigui una bona opció.

Jo escriuré, emn aquesta pàgina els pensaments de tots colors, els meus i els teus... millor que no pas només els grisos.

Unknown ha dit...

M'ha encantat aquest poema, preciós!

Lliri blanc ha dit...

Moltes gràcies Vida!

novesflors ha dit...

Jo també vull deixar-te una mica de color sobre el blanc de la teua pàgina.

Lliri blanc ha dit...

gràcies Novesflor...la ompliré de la vostra màgica amistat!

Daniele Verzetti il Rockpoeta® ha dit...

E' di una struggente bellezza.

Rafel ha dit...

Què més blanc i lleuger que el lliri blanc bressolat per la brisa,
escrius blau sobre blanc de la teva marina,
pintes verd sobre blanc de l'esperança
dibuixes taronja sobre un ocàs
que retallarà sobre la fosca
una blanca lluna65

Lliri blanc ha dit...

grazie Daniele! :)

Rafel , què dir? El teu poema és millor del meu! gràcies!