dijous, de setembre 04, 2008

A LA MEVA AMIGA LOREDANA


PICASSO


A LA MEVA AMIGA LOREDANA
Una carícia
Entre mi i les meves llàgrimes.
Un esguard
Entre mi i els meus pensaments.
Una paraula
Entre mi i les meves pors.
Un somriure
Entre mi i la meva solitud.
Una presència
Entre mi i el meu buit.
Una rialla
Entre mi i la meva follia.
Una amistat
Entre mi i el meu no-res

ALLA MIA AMICA LOREDANA

Una carezza
Tra me e le mie lacrime.
Uno sguardo
tra me ed i miei pensieri.
Una parola
Tra me e le mie paure.
Un sorriso
Tra me e la mia solitudine
Una presenza
Tra me ed il mio vuoto.
Una risata 
Tra me e la mia follia.
Un’amicizia 
Tra me ed il mio nulla.

16 comentaris:

Gianna ha dit...

Non comprendo tutte le parole,ma ho intuito. Mi complimento con te,per le magnififiche opere.

Lliri blanc ha dit...

Gràcies...ets una estrella! di nome e di fatto.
A presto

Giorgio Grappa ha dit...

Qui té un amic, té un tresor. Ho has expressat d'una manera molt bella.

gatot ha dit...

bona nit, amiga

Lliri blanc ha dit...

Gràcies Giorgio. També aqui es diu " Chi trova un amico trova un tesoro"
Jo crec que l'amistat sigui una sola ment en dos cossos.

Tenir un amic és un tresor...tenir un Gatot és una gran sort...

bonanit Amics

Daniele Verzetti il Rockpoeta® ha dit...

Bellissima

Solo tre dubbi:

Pors

Buit

No-res

Puoi tradurli per favore?

Un bacio
Daniele

Lliri blanc ha dit...

Grazie Daniele.
Dunque:
PORS =PAURE
BUIT= VUOTO
NO-RES= NULLA


ANZI...VI AGEVOLO LA TRADUZIONE:

ALLA MIA AMICA LOREDANA

Una carezza
Tra me e le mie lacrime.
Uno sguardo
tra me ed i miei pensieri.
Una parola
Tra me e le mie paure.
Un sorriso
Tra me e la mia solitudine
Una presenza
Tra me ed il mio vuoto.
Una risata
Tra me e la mia follia.
Un’amicizia
Tra me ed il mio nulla.

Anònim ha dit...

Grazie Cinzia!

Striper ha dit...

Molt molt bonica, bon cap de setmana..

Lliri blanc ha dit...

Bon cap de setmana de "PLAER" també per a tu Striper...

Mat ha dit...

ciao lliri, stavolta sono tornato davvero!
:)

Lliri blanc ha dit...

Senti?
Ascolta bene...
stanno suonando le campane della cattedrale solo per il tuo ritorno MAT! auauauauaua

utilizerapagain ha dit...

Una amistat
Entre mi i el meu no-res

Eccezionale chiusura, immaginifica poesia.

Vale

Lliri blanc ha dit...

Pier Luigi,
tra me ed il mio nulla, un'amicizia è un apietra preziosa!
A presto

Anònim ha dit...

Che dire, la poesia parla da sola complimenti e' bellissima,da qui' si vedono i veri talenti, e non solo per questa (chiaramente).

Lliri blanc ha dit...

Ciao "anonimo"...che bel complimento.Gràcies de cor.