diumenge, de juny 03, 2007

MITJA LLUNA...


MITJA LLUNA



LLUNA SUAU, AIXÍ DÒCIL I RESERVADA
EL TEU ARC D’OR ACARICIA ELS MEUS PENSAMENTS.
T’ADREÇO LA MIRADA I ELS MEUS INÚTILS SOSPIRS
I LA MEVA NUA MÀ, SOLA COM EL MEU COR TURMENTAT.


LLUNA SUAU, AIXÍ DÒCIL I RESERVADA
AL TEU ARC D’OR OFEGO ELS MEUS PENSAMENTS.
T’ADREÇO LA MIRADA, FLOR SUAU DE LA NIT
I LA MEVA NUA MÀ RECULL NOTES DE CONFORT I ESPERANÇA .


LLUNA SUAU, AIXÍ DÒCIL I RESERVADA
AL TEU ARC AMAGO ELS MEUS PENSAMENTS.
T’ADREÇO LA MIRADA, CREIXENT FRESCOR DE LA NIT
I LA MEVA NUA MÀ RELLISCA ENTRE OMBRES, FANTASMES I FLEBLES VEUS.


LLUNA SUAU, AIXÍ DÒCIL I RESERVADA
AL TEU ARC D’OR ESGOTO ELS MEUS PENSAMENTS.
T’ADREÇO LA MIRADA EN EL TÈNUE VEL DE LA NIT
I LA MEVA NUA MÀ FREGA DE TREMOLORS LA PELL DE SEDA SALVATGE.


LLUNA SUAU, AIXÍ DÒCIL I RESERVADA
AL TEU ARC D’OR ES PERDEN ELS MEUS PENSAMENTS .
T’ADREÇO LA MIRADA, FOSFORESCÈNCIA DE LA NIT
I LA MEVA NUA MÀ ESTRENY ESTRELLES DE PLOR I CUQUES DE LLUM.

MEZZA LUNA

Luna dolce, cosi mite e riservata,

il tuo arco accarezza i miei pensieri.

Ti indirizzo lo sguardo ed i miei inutili sospiri

e la mia nuda mano, sola come il mio cuore tormentato.

Luna dolce, cosi mite e riservata

nel tuo arco annego i miei pensieri.

Ti indirizzo lo sguardo, fiore dolce della notte

e la mia nuda mano raccoglie note di conforto e speranza.

Luna dolce, cosi mite e riservata

nel tuo arco nascondo i miei pensieri.

Ti indirizzo lo sguardo crescente freschezza della notte

e la mia nuda mano scivola tra ombre, fantasmi e flebili voci.

Luna dolce, cosi mite e riservata

nel tuo arco esplodo i miei pensieri.

Ti indirizzo lo sguardo nel tenue velo della notte

e la mia nuda mano sfiora di brividi la pelle di seta selvaggia.

Luna dolce cosi mite e riservata

nel tuo arco si perdono i miei pensieri.

Ti indirizzo lo sguardo fosforescenza della notte

e la mia nuda mano stringe stelle di pianto e lucciole d’oro.


4 comentaris:

Giorgio Grappa ha dit...

Has estat molt activa aquests dies: serà la lluna?
Per cert, és un poema molt sensual.
(No, aquesta vegada no hi ha correccions ;-)

Lliri blanc ha dit...

Hola Giorgio,
come stai?
Tinc més temps lliure per què he acabat el curs de català i a més tinc el cap a tres quarts de quinze: si per cert és la lluna!
Ciao, a presto.

Jordi ha dit...

La lluna al cove ;)

Lliri blanc ha dit...

Hola b.
al cove?
és pretendre coses impossibles?
Saluts ;)