dijous, de febrer 01, 2007

DES DEL MEU TROS DE CEL NEGRE...


 DEL MEU TROS DE CEL NEGRENo tenguis por!
T’estimaré encara més
 del meu tros de cel negre.

Te miraré a distància
amagada pels núvols
com un gran ull de foc.

En el perfum del silenci
escoltaré amb atenció
els teus íntims desigs.

Ja ho sé que no puc
llançar-te les mies mans
i besar los tous morros…

Però no tenguis por!
T’estimaré sempre
 del meu tros de cel negre!




DAL MIO PEZZO DI CIELO NERO

Non aver paura!
Ti amerò ancor di più
dal mio pezzo di cielo nero.

Ti guarderò a distanza,
nascosta dalle nuvole
come un grande occhio di fuoco.

Nel profumo del silenzio,
ascolterò con attenzione
i tuoi intimi desideri.

Lo so che non posso
lanciarti le mie mani
e baciare le tue labbra...

Però, non aver paura!
Ti amerò sempre

dal mio pezzo di cielo nero.