dimarts, de febrer 21, 2006


LLUMERES I OMBRES

Tu com el sol maestós
engarlandat de una aurèola de llum viva
domines l’horitzó
despertant a tot lloc la vida;

Tu de lluny, que devallas
a explorar amb els tous raigs los camins,
furtivament sés entrat al laberint del cor meu
despertant en mi meu segretes emocions.

Tu així orgullós de calor, no te cures de mi
i jo sempre més esblanqueїda i a lluny
lenta i solemne continuo gronxant-me al ciel
velada de dubtes i misteris


jo silenciosa amant que amaga turbament i melanconia,
me consol de la teva força
llunyana i
navegant en el cel estrellat dels meus desigs
dissenyo garlandes de llumeres i ombres.

Jo freda i rocosa lluna ,somric
abaixant la mirada en lo món
i acull sospirs de cors enamorats
aguardant que tu furrogant nel meu cor
descobreixis los colors de l’amor.



Anna Cinzia Paolucci
Tercer premi XX edició “Premi Rafael Sari” 2003
Variant algueresa